برگزاری دعای عرفه در ۹ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری دعای عرفه در ۹ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در ۹ بقعه شاخص استان خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک دهه ولایت و امامت گفت: مراسم پر فیض دعای عرفه یکشنبه ۹ ذی‌الحجه در عرفه در ۹ امامزاده استان  و به صورت ویژه در آستان مقدس مختار، امامزاده عبدالله شهر یاسوج  و امامزاده علی(ع) چرام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های دهه ولایت که از عید قربان و عید غدیر است، افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهدای سادات، تجلیل از خانواده‌های شهدای سادات و جانبازان از جمله برنامه‌های این دهه است. 

وی از استقرار ۱۵مبلغ اعزامی از قم و بومی منطقه اعم از مبلغ خواهر و برادر در آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد و عنوان کرد: راه‌اندازی کاروان شادی از مرکز شهر به مقصد امامزاده مختار، برگزاری جشن عید غدیر در هر شهرستان یک جشن در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های این دهه است.

این مسوول خاطرنشان کرد: تبین غدیر بصورت چهره به چهره توسط مبلغین اعزامی،  همایش بانوان ولایی عثر، برپایی ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه و تزئین و تبلیغات محیطی بقاع متبرکه به مناسبت دهه ولایت دیگر برنامه‌هایی است که در فاصله دو عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

Visits: 0