برگزاری جشن نیمه شعبان در ده بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد/برگزاری طرح ملی قرار دوازدهم
برگزاری جشن نیمه شعبان در ده بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد/برگزاری طرح ملی قرار دوازدهم
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ده بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشن نیمه شعبان در آخرین جمعه سال هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ده بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشن نیمه شعبان در آخرین جمعه سال هستند.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی قرار دوازدهم که در راستای ترویج فرهنگ ارائه خدمات اجتماعی به نیابت از امام زمان (عج) است، همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: یکی از اهداف اصلی این طرح، ترویج معارف مهدوی و انتشار یاد و نام امام عصر است که در دوازدهم هر ماه اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی افزود: قرار دوازدهم طرحی با امکان مشارکت مردم برای ارائه خدمات اجتماعی به محرومان است و این طرح در پی آن است که زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مواسات، مومنان و خیراندیشان را به سوی مساعدت نیازمندان به نیابت از امام عصر (عج) سوق دهد.

افراد مشتاق به خدمت در این زمینه می‌توانند به مراکز افق بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

Visits: 21