اهدا سی بسته مواد غذایی همزمان با رزمایش شمیم حسینی در بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام
اهدا سی بسته مواد غذایی همزمان با رزمایش شمیم حسینی در بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام
سی بسته مواد غذایی توسط مرکز افق و هیأت امنا بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد در رزمایش شمیم حسینی توزیع گردید.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سی بسته مواد غذایی توسط مرکز افق و هیأت امنا بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد تهیه در رزمایش شمیم حسینی که بصورت همزمان با سراسر کشور برگزار می شد، توزیع گردید.

قاسم مومنی شاد گفت: ارزش ریالی هریک از این بسته سه میلیون ریال بوده که ارزش مجموع سی بسته اهدایی نود میلیون ریال می‌باشد که توسط مرکز افق و هیأت امنا بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد تهیه و پرداخت شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) می فرمایند: با مردن انسان طومار زندگی او پیچیده شده و برای همیشه ارتباط او با دنیا قطع می شود، مگر سه گروه: ۱- دانشمندی که اثری علمی برای هدایت مردم، از خود به یادگار گذاشته باشد. ۲- صدقات و خیرات مستمری که مردم، از آن ها سود برند. ۳- فرزند صالح و نیک کرداری که پدر و مادر را به دعای خیر یاد کند.

قاسم مومنی شاد گفت : خداوند متعال در سوره فجر آیه ۲۴می فرمایند: «یا لَیْتَنی‏ قَدَّمْتُ لِحَیاتی‏» کاش برای قیامت یک چیزی ذخیره کرده بودم. این ناله‌ی افرادی است که انفاق نمی‌کنند. و در سوره مومنون آیه ۹۹می فرمایند: «رَبِّ ارْجِعُون‏»خدایا مرا به دنیا برگردان. عمل صالحی انجام دهم. این شعار کسانی است که وقف نمی‌کنند.

Visits: 5