کلانتری با بیان اینکه ما به نقد کردن نیاز داریم، ابراز داشت: برای پیشرفت استان به رسانه ها نیاز داریم، زیرا ماموریت من سرعت بخشیدن به پیشرفت استان است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری شبستان،  آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۱۹ مرداد ) با حضور مسئولان ارشد استان و اهالی رسانه برگزار شد.

«حسین کلانتری» در این آئین ضمن تبریک روز خبرنگار در خصوص بیمه خبرنگاران، گفت: قول می دهم این موضوع را پیگیری کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمی‌خواهیم هیچ رسانه نور چشمی داشته باشیم، اظهار داشت: همه عزیز ما هستند و از مدافع تا منتقد از همه حمایت می کنیم .

وی با بیان اینکه به دنبال بحث تدوین سند جامع روابط عمومی ها هستیم، ادامه داد: در این سند حوزه فعالیت روابط عمومی با خبرنگار تفکیک می شود.

کلانتری در خصوص نتیجه استخدام های فله ای هم، گفت: به مسئولان بازرسی گفته شد که بررسی کنید هر جایی تخلفی از قانون بوده و حقی از کسی ضایع شده، حتما برخورد می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما به نقد کردن نیاز داریم، ابراز داشت: برای پیشرفت استان به رسانه ها نیاز داریم، زیرا ماموریت من سرعت بخشیدن به پیشرفت استان است.

وی ضمن تاکید بر اینکه استاندار خط قرمز نیست بلکه نظام خط قرمز است، خاطرنشان کرد: رهبری بارها فرمودند «مردم را مایوس نکنید»، شاید کسی از ما خوشش نیاید، نقد کنید، اما مردم را مایوس نکنید.

کلانتری با اشاره به اینکه در آخرین نشست شورای برنامه‌ ریزی ۱۳ طرح با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال مصوب شد، اما عزیزی در رسانه‌ اش نوشت، شورای برنامه‌ ریزی بدون خروجی پایان یافت، آیا چهار هزار میلیارد ریال عددی نیست که مردم خوشحال شوند؟ مردم را مایوس نکنیم!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه من به شما همان باورهای من است و برای پیشرفت کهگیلوبه و بویراحمد به شما نیاز دارم حتی رئیس جمهور هم همین مشکلات استان را به من گوشزد کرد.

Visits: 0