استاندار فارس: روند خدمات دهی به مردم در شعب تامین اجتماعی رصد شود
استاندار فارس: روند خدمات دهی به مردم در شعب تامین اجتماعی رصد شود
استاندار فارس، از مدیران اداره کل تامین اجتماعی این استان خواست که با حضور در شعب مختلف این اداره کل، از نزدیک در جریان روند خدمات دهی به مراجعان قرار گیرند و آن را رصد کنند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،محمد هادی ایمانیه، سه شنبه در دیدار با مدیران مجموعه تامین اجتماعی استان در شیراز افزود: تامین اجتماعی نقش مهمی در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم دارد و در همین زمینه تعاونی‌ها و اقشار مختلف مردم باید در میدان تولید حضور یابند تا تعداد بیشتری از مردم از این جهش و رونق تولید منتفع شوند.

او ادامه داد: امروز حل مشکلات مردم در اولویت اقدامات مسئولان استان قرار دارد و مدیران و مسئولان باید از این فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم به نحو مطلوب استفاده کنند چرا که این زمان به سرعت سپری می شود.

وی، خواستار تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی مجموعه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان شد و گفت: تعدادی از این جلسات به تبیین نقش تامین اجتماعی در تحقق شعار سال اختصاص یابد.

استاندار فارس افزود: حوزه درمان تامین اجتماعی نیز ‌باید به نقش خود در تحقق جهش تولید با توجه به وظایف و رسالت ذاتی خود عمل کند.

ایمانیه، بر لزوم تقویت ارتباط مستقیم مردم با مدیران نیز تاکید کرد و ادامه داد: سیاست دولت مردمی سیزدهم ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم است و این سیاست باید در بدنه اجرایی دولت در استان‌ها نیز نمود داشته باشد.

وی بر لزوم حمایت از کارگران ساختمانی هم تاکید کرد و گفت: در این حوزه باید اختیارات بیشتری به استان‌ها داده شود تا به نسبت ساخت و سازهای موجود در استان و دریافت حق بیمه‌ها، کارگران ساختمانی بیشتری بیمه شوند.

Visits: 1