اجرای ویژه برنامه های دهه وقف در شهرستان گچساران/ وقف،احسان ماندگار
اجرای ویژه برنامه های دهه وقف در شهرستان گچساران/ وقف،احسان ماندگار
اله کس نجیبی فر رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت ویژه برنامه های دهه وقف از دوم لغایت یازدهم مهرماه در شهرستان گچساران انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، اله کس نجیبی فر رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت ویژه برنامه های دهه وقف از دوم لغایت یازدهم مهرماه در شهرستان گچساران انجام می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران ادامه داد: همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

نجیبی فر اظهار کرد: برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) نیز در بقاع متبرکه شاخص شهرستان گچساران از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در دهه وقف سال ۱۴۰۱ است.

اله کس نجیبی فر رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران اظهار کرد: برای کمک به رفع نیازهای جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی یک راه، وقف های جدید در امنیت، بلایای طبیعی، بحث های پژوهشی، درمان و … است و رسانه باید در این زمینه کمک کند و راه دیگر موقوفات خیرات (امور خیریه) است که بعضا به مواردی کمک می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران در پایان گفت از جمله برنامه های مختلف فرهنگی که توسط اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه شاخص شهرستان در طول سال انجام می شود میتوان به طرح نوروزی آرامش بهاری ، طرح تابستانی نشاط معنوی ، طرح ضیافت الهی ، سوگواره بصیرت عاشورایی ، سوگواره یاس نبوی ، برگزاری برنامه های متنوع قرآنی و … اشاره کرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران با بیان اینکه وقف، یک احساس ماندگار می باشد ، گفت: وقف یک احسان بی منت است که واقفان بدون هیچ گونه چشم داشتی در اختیار نیازمندان قرار می دهند.

Visits: 2