به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از توانیر،در مرحله نخست، ۵۰۰ دستگاه چراغ گازی قدیمی با چراغهای کممصرف و پربازده LED جایگزین شد. این اقدام با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و با هدف افزایش کیفیت روشنایی خیابانها و محلات، کاهش مصرف انرژی، افزایش طول عمر تجهیزات و ارتقای ایمنی عمومی به اجرا درآمد.
مراحل بعدی این طرح طی روزهای آینده آغاز خواهد شد و در نهایت تمام چراغهای معابر شهرستان تعویض خواهند شد.
شایان ذکر است، کاهش آلودگی نوری، گرمای محیطی، توجه به ملاحظات زیستمحیطی، پایین آوردن هزینههای تعمیر و نگهداری و جلب رضایت عمومی از مهمترین دستاوردهای اجرای این طرح است.
بازدیدها: 5





