اجازه نخواهیم داد «علی» دیگری در تاریخ تنها بماند
اجازه نخواهیم داد «علی» دیگری در تاریخ تنها بماند
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه رویش‌های انقلاب از ریزش‌ها بیشتر است، گفت: اجازه نخواهیم داد تنهایی «علی» دیگری در تاریخ رقم بخورد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه رویش‌های انقلاب از ریزش‌ها بیشتر است، گفت: اجازه نخواهیم داد تنهایی «علی» دیگری در تاریخ رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس ، مراسم پاسداشت حماسه ۹ دی ماه امروز در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این مراسم با اشاره به تاریخچه جبهه حق و باطل از صدر اسلام تاکنون اظهار داشت: آنچه انسان را در مسیر حق هدایت می‌کند و از ظلمات نجات می‌دهد چراغ بصیرت است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: در زمان حضرت رسول اکرم«ص» همان سال‌های اولیه تبلیغ جبهه حق و باطل تشکیل شد یکی حمزه سیدالشهدا شد و دیگری ابی‌لهب.

 وی با اشاره به حادثه سال ۸۸ گفت: در این فتنه آقازاده‌هایی بودند که زبیرهای پیامبر «ص» را از او گرفتند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فربا اشاره به اینکه رمز عاقبت بخیری و قرار گرفتن در جبهه حق بصیرت و ولایتمداری است، افزود: در فتنه۸۸خواص شک کردند به جای روشنگری ایستادگی کردند به همین خاطر رهبر انقلاب آنها را رفوزه خواندند.

امام جمعه دهدشت گفت: وقتی ولایتمداری نباشد و با عدم تشخیص سیاسی درست و به موقع انسان‌ها به بیراهه کشانده می‌شوند.

وی شهدا را تابع ولایت دانست و گفت: شهدا با بصیرت و با فرمانبرداری از امام مقابل باطل ایستادگی کردند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه در انتخابات سال ۸۸ بیش از ۴۰ میلیون نفر مشارکت داشت و جمهوری اسلامی را تأیید و قدرت چانه‌زنی به نظام دادند، افزود: در چنین شرایطی کسی بلند می‌شود می‌گوید تقلب شده است! از طرفی برخی از خواص قبل از انتخابات خواستار تشکیل کمیته صیانت از آرا شدند.

کارشناس مذهبی گفت: امروز ایران اسلامی با اقتدار در جهان می‌درخشد و علاوه بر افزایش صادرات نفت بازاریابی جدیدی نیز انجام شده است. در حالی که زمانی در خلیج فارس اجازه ماهیگیری به مردم ما داده نمی‌شد.

وی اضافه کرد: این عزت را انقلاب، امام و شهدا و اهل بصیرت دادند این سرافرازی را بسیجی‌ای حاصل کرد که گفت جان می دهم تا امام گریه نکند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ما همواره در صحنه‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به اهداف پلیدشان برسند، گفت: اگر از سرهای ما کوه بسازند، اگر تن‌های ما را هزار بار در آتش بسوزانند در تاریخ نخواهند نوشت که علی دیگری تنها ماند.

وی گفت: رویش‌های انقلاب از ریزش‌های انقلاب بیشترند به غلامان حلقه به گوش غرب می‌گوییم خیال خام را از ذهن بیرون کنند این انقلاب ادامه دارد، تفکر لیبرال اگرچه سختی ایجاد می کند اما با عنایت امام زمان«عج» و رهبری و پشتیبانی ملت سرفاراز و پیروز خواهیم ماند.

Visits: 3