آماده سازی موکب شهدای مدافع حرم جهت پذیرایی از زائران امام حسین (ع)
آماده سازی موکب شهدای مدافع حرم جهت پذیرایی از زائران امام حسین (ع)
حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت های مشترک اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در ایام اربعین، گفت: موکب شهدای مدافع حرم جهت پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین در حال آماده سازی است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ،حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : ۱۷ هزار بطری آب معدنی جهت توزیع بین زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه تهیه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با همکاری اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در قالب موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه به خدمات دهی به زائران در ایام اربعین حسینی می پردازد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی ادامه داد: ۱۷ هزار بطری آب معدنی، ۳۰۰ کیلو شکر، پنج هزار لیوان، ۸۰۰ لیتر آب لیموی طبیعی، ۵۰ بسته بزرگ نان محلی از جمله موارد اهدا شده به موکب شهدای مدافع حرم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه بوده که به صورت مشترک با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده است.

وی یادآور شد: اسکان، توزیع شربت و آب معدنی، پذیرایی و خدمات بهداشتی و فرهنگی از جمله اقدامات این اداره کل در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با اقدامات انجام شده موکب‌ شهدای مدافع حرم از ۱۵ تا ۳۰ شهریور به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائرین اربعین حسینی است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: اربعین حسینی کهکشانی بوده که خداوند متعال در آسمان تشیع قرار داده و ما می توانیم با این کهکشان راه سعادت مندی را بهتر پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه اربعین، نگاهی مجدد به عاشورا و مروری دوباره بر مضامین بلند خطبه های آتشین عقیله بنی هاشم زینب کبری علیها السلام و اسیر آزادی بخش حضرت امام سجاد علیه السلام است، گفت: چهل روز از اشک های کربلا می گذرد، قطراتی که حاوی پیام فتح و دلاور مردی هستند.

Visits: 2