وزیر علوم: رویکرد ما بر برگزاری حضوری کلاس‌ها و آزمون‌ها است
وزیر علوم: رویکرد ما بر برگزاری حضوری کلاس‌ها و آزمون‌ها است
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رویکرد ما بر برگزاری حضوری کلاس‌ها و آزمون‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،حسین سیمایی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم یادبود شهدای خانواده رهبری در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با تأکید بر لزوم نقش‌آفرینی مؤثر دانشگاه‌ها در توسعه کشور، از آن‌ها خواست تا با تقویت ارتباط با جامعه و صنعت، از انفعال فاصله بگیرند.

وی با اشاره به انتظارات موجود از مراکز آموزش عالی، تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید دارای مرجعیت علمی باشند و پژوهش‌های آن‌ها مستقیماً ناظر به حل مسائل کشور و نیازهای جامعه و صنعت تعریف شود؛ رویکرد ما این است که مراکز علمی نسبت به چالش‌های کشور بی‌تفاوت نباشند.

وزیر علوم در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های مقطع دکتری، اظهار داشت: طبق ضوابط و قوانین موجود، رویکرد ما بر برگزاری حضوری کلاس‌ها و آزمون‌ها است.

وی در خصوص زمان قطعی اعلام جزئیات اجرایی برای شرایط پیش‌رو، خاطرنشان کرد: هنوز شرایط نهایی اعلام نشده است و لازم است ابتدا وضعیت عمومی کشور روشن‌تر شود تا بتوان در خصوص جزئیات و نحوه دقیق برگزاری آزمون‌ها تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی کرد.

بازدیدها: 1