نازل‌های سوخت فارس زیرذره‌بین استاندارد
نازل‌های سوخت فارس زیرذره‌بین استاندارد
مدیرکل استاندارد فارس گفت: در ۱۱ماه گذشته بیش از پنج هزار و ۲۰۰ بار از نازل‌های سوخت فارس بازدید کردند که این بازرسی‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،محمد مهدی رزمجو شنبه در این باره افزود: طی بازدید و بازرسی انجام شده در۱۱ ماه گذشته از نازل‌های سوخت استان مشخص شد که نازل‌های استان از استاندارد لازم برخوردارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر کل استاندارد فارس ادامه داد: شرکت‌های دارای مجوزکالیبراسیون از اداره کل استاندارد با هماهنگی اداره‌کل و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان بصورت اتفاقی از وضعیت نازل‌های سوخت استان بازرسی می کنند.

وی اضافه کرد: ازحدود سه هزار و ۲۰۰جایگاه عرضه سوخت استان تا پایان سال مرتبا بازرسی انجام خواهد گرفت و درصورت مشاهده هرگونه نقص و اشکال به مسئول جایگاه اعلام و تا رفع نقص موارد از طریق استاندارد پیگیری می‌شود.

رزمجو بیان کرد: شهروندان در صورتی که از جایگاه‌های خاصی شکایتی داشته و یا مورد مشکوکی را مشاهده نمایند موارد را به اداره کل استاندارد فارس از طریق حضوری یا ازطریق تماس تلفنی باشماره ۱۵۱۷ اعلام کنند و مطمئن باشند در کمترین زمان ممکن جایگاه مورد نظرمورد بازرسی قرارگرفته و صحت عملکرد نازل آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد به مصرف‌کنندگان اطمینان داد که هرچند تاکنون تخلفی مشاهده نشده لیکن این نظارت‌ها با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت و در صورت هرگونه تخلف برخورد مناسب انجام خواهد شد.

Views: 2