به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس، ۵۰ درصد واردات دریایی ایران از جنوب به مرزهای زمینی و ۵۰ درصد به بنادر و مرزهای شمالی منتقل شده است.
شب گذشته وزیر اقتصاد سید علی مدنیزاده در یک گفتوگوی تلویزیونی گفت که بعد از کندی واردات از بنادر و مرزهای جنوبی به دلیل جنگ بحث انتقال کریدورها در دستور کار قرار گرفته بود.
کل واردات کشور از بنادر جنوبی سالانه ۳۸ میلیون تن است. این درحالی است که ظرفیت اسمی ۵ بندر اصلی شمال حدود ۳۰ میلیون تن است که تاکنون ۱۰ میلیون تن آن استفاده شده است.
بازدیدها: 1





