زندگی نامه کامران نجف زاده/خبرنگار
زندگی نامه کامران نجف زاده/خبرنگار
کامران نجف زاده متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۷ در تهران (محله ستارخان) روزنامه نگار، خبرنگار، گوینده اخبار، نویسنده و مدرس کلاسهای خبرنگاری است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،کامران نجف‌ زاده متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران، خبرنگار سابق و مجری است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کشاورزی از دانشگاه آزاد کرج می باشد که بجز خبرنگاری، روزنامه نگار بوده، نویسندگی کرده و تجربه بازیگری هم دارد و مدتی ساکن آمریکا بود.

ی متولد تولد خیابان ستارخان تهران و فرزند اول یک خانواده ۵ نفری است و می گوید از وقتی خیلی بچه بودم میکروفن دستم می گرفتم و از پدر بزرگ و مادر بزرگم سوال می کردم.

کامران نجف زاده خبرنگاری را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. او در همان سال سردبیر نشریه‌‍ای به اسم “آرمان” شد. نجف زاده به فاصله سه سال یعنی در سال ۱۳۷۹ هنگامیکه ۱۹ ساله بود، به عنوان سردبیر کیهان ورزشی انتخاب شد. یکی از معروف‌ترین مصاحبه‌های نجف زاده در آن سال، مصاحبه‌اش با ناصر حجازی بود.

کامران نجف زاده در اوایل دهه ۹۰ به آمریکا اعزام می شود و برای خبرنگاری صدا و سیما در سازمان ملل راهی نیویورک می شود. آمریکا به او پاسپورت نوباوه میدهد به این معنا که فقط می تواند تا ۲۵ مالی سازمان ملل حضور به عمل آورد و فعالیت داشته باشد و او حق و مرور در شهرهای دیگر آمریکا را ندارد.

ایشان با پیشرفت در زمینه کاری و خودش در دهه نود به پاریس اعزام شد و خبرنگار اعزامی ایران در پاریس شد، که از طرف دولت فرانسه به عنوان یک عنصر نامطلوب شناخته شد و او را دیپورت کردند، ولی در زمان مدیریت کوتاه سرافراز در صدا و سیما نجف زاده را به عنوان نماینده صدا و سیما به نیویورک اعزام کردند.

در تمام این سال‌ها در سازمان ملل فعالیت می کرد و دیگر خبری از گزارش های پرهیجان و جنجالی کامران نجف زاده نبود با وجود کم کار شدن او اما همچنان گزارش های خودش را از سازمان ملل به تهران می فرستند.

کامران نجف زاده به زبان‌های فرانسه، انگلیسی و عربی، ترکی تسلط دارد.

Views: 2046