زندگی نامه میترا لبافی/خبرنگار واحد مرکزی خبر
زندگی نامه میترا لبافی/خبرنگار واحد مرکزی خبر
میترا لبافی خبرنگار و مترجم متولد ۱۳۵۴ در تهران است. او فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی دارد. لبافی فعالیت خود را با روزنامه‌نگاری شروع کرد و با روزنامه کیهان، کتاب هفته، زن امروز، مجله همشهری و سروش هفتگی همکاری کرد. او در سال ۱۳۷۹ وارد صدا و سیما شد و در واحد مرکزی خبر استخدام شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،میترا لبافی متولد ۱۳۵۴ در تهران، خبرنگار است، فارغ التحصیل فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی می باشد فعالیت خود را از روزنامه نگاری شروع کرد و حالا خبرنگار واحد مرکزی خبری در بخش کتاب می باشد.

میترا لبافی در سال ۷۲ پس از آن که در دانشگاه قبول می شود ، بعد از رفت و آمد به دفتر روزنامه کیهان و نشان دادن کار های خود که عموما متن های شاعرانه بود وارد روزنامه کیهان می شود . او پس از مدتی در نشریه های یگری مانند : سروش جوانان و بانوان ، همشهری و مجله زن امروز مشغول به همکاری می شود .

در سال ۱۳۷۹ در ۲۵ سالگی به همراه گروهی از دوستان مطبوعاتی اش وارد صدا و سیما شد و در واحد مرکزی خبر شروع بکار کرد و استخدام شد

خانوم خبرنگار در کنار کار رسانه ای خود گهگاهی ترجمه می کند، از جمله آثار او در حوزه کتاب عبارت است از : ۱۰ عنوان کتاب مجموعه فسقلی ها، ترجمه کتاب های برس جادویی و تالیف کتاب از گیرنده تا فرستنده می توان اشاره کرد

مشخصا در این سال ها در بخش فرهنگی کار کرده است اما سال ها عضو انجمن منتقدین سینمایی نیز بوده و تجربه کار در این عرصه را هم دارد، خانم متیرا لبافی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

Views: 259