زندگی نامه صادق محرمی/بازیکن فوتبال
زندگی نامه صادق محرمی/بازیکن فوتبال
صادق محرمی متولد ۱۲ اسفند ۱۳۷۴ – هشتپر بازیکن فوتبال است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می کند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،صادق محرمی متولد ۱۱ اسفند ۱۳۷۴ در تالش، بازیکن فوتبال است، تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده است، متولد روستای گیسوم است که حالا به سطح اول فوتبال ایران و لژیونری رسیده و هافبک راست بازی می کند، تنها یک برادر کوچک تر از خود دارد

سال سوم راهنمایی به تیم منتخب مدارس گیلان رفت و در بازی های کشوری درخشید سپس از طریق مربی تیم به نوجوانان ملوان در سال ۸۸ معرفی شد و به این تیم رفت او در سال اول به تیم ملی نوجوانان دعوت شد

صادق محرمی تا پایان فصل ۱۳۹۴ در بزرگسالان ملوان انزلی در ۳۳ بازی حضور داشت و دوران سربازی را نیز در همین تیم گذراند. سپس در تابستان ۱۳۹۵ با قراردادی ۲ ساله وارد تیم پرسپولیس شد.

او در اولین سال بازیش در تیم پرسپولیس دو ملی پیش هم پستش (حسین ماهینی و رامین رضاییان) را پشت سر گذاشت و به عنوان دفاع راست فیکس تیم انتخاب شد.

صادق محرمی ۲۵ بازی در تیم نوجوانان تیم ملی، ۶ بازی در جوانان ثبت کرده است. او همچنین از سال ۱۳۹۵ در تیم ملی شروع به بازی کرده و در تیم زیر ۲۳ سال ملی نیز حضور داشته است.

وی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ و بعد از صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که از این تیم جدا می‌شود و به دینامو زاگرب کرواسی می‌پیوندد و پس از گذشت یک سال دوباره به تیم سابق خود یعنی پرسپولیس می‌پیوندد.

او دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ و پس از برد برابر الجزیره، با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و این تیم را به مقصد دینامو زاگرب کرواسی ترک کرد.

صادق محرمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

Views: 30