زندگی نامه صابر ابر/بازیگر
زندگی نامه صابر ابر/بازیگر
صابر ابر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر و عکاس گالری دار است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه آزاد فیروزکوه و فوق لیسانس سینماست که تجربه اجرای برنامه کودک و نوجوان دارد و کار طراحی داخلی هم می کند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،صابر ابر بازیگر ایرانی متولد ۱۸ خرداد سال ۱۳۶۳ در شهر تهران است. فارغ التحصیل رشته ی مدیریت است. طراحی داخلی و نقاشی بخش عمده ای از فعالیت های او قبل از بازیگری است. چندین پروژه طراحی داخلی را نیز مدیریت کرده و میگوید این کار را دوست دارد و طراحی داخلی بخشی از زندگی او است.

صابر ابر در مورد وصل شدنش به دنیای هنر اینگونه می گوید : دوران راهنمایی بودم که یک اجرای مدرسه ای داشتم و خواهر خانم مرضیه برومند که رابط درس ریاضی ما بود بعد از اجرا گفت که باید تو را به خواهرم معرفی کنم.

اینطوری وصل شدم به دنیای حرفه ای، پیش خانم برومند رفتم و برای سریال داستان های نوروز که سال ۷۹ ساخته شد جلوی دوربین رفتم.

بعد از اولین تجربه با مشاوره و گپ زدن مصطفی احمدی و مرضیه برومند به موسسه کارنامه وصل شدم و جز ورودی ها دوره سوم زیر نظر پرویز پرستویی بودم.

صابر ابر در سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۷ ساله بود با اجرای برنامه رنگین کمان که مخصوص کودکان بود وارد قاب تلویزیونی شد و سپس اجرای مسابقه ۱۰۰ ثانیه را برعهده گرفت.

در سال ۱۳۸۴ که ۲۱ ساله بود با فیلم سینمایی شاعر زباله ها به کارگردانی محمد احمدی در یک نقش فرعی کنار لیلا حاتمی و محمد اسکندری بازی کرد.

او سپس در سال ۱۳۸۶ با فیلم دایره رنگی شناخته شده تا اینکه سال ۱۳۸۷ با فیلم درباره الی اصغر فرهادی با نقش علیرضا به شهرت زیادی رسید.

Views: 5