دو راهکار برای کم کردن قبض برق
دو راهکار برای کم کردن قبض برق
معاون وزیر نیرو امروز سوم خرداد ۱۴۰۵ جزئیات تشویق مشترکان کم مصرف برق را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،مشترکانی که حداقل ۱۰ درصد از سال گذشته کمتر برق مصرف کنند، تا ۳۰ درصد در قبض برق تشویق می‌شوند. این قاعده جدید را معاون وزیر نیرو مصطفی رجبی مشهدی به فارس گفت.

پاداش تنها به کاهش مصرف ختم نشده و اگر مشترکان خانگی نیروگاه ۵ کیلوواتی خورشیدی احداث کنند، ۲۰ درصد از قبض برق آنها کمتر می‌شود.اگر این مشترکان علاوه بر نیروگاه خورشیدی تجهیزات ذخیره‌سازی هم نصب کنند، ۳۰ درصد از قبض آنها کم می‌شود.

بازدیدها: 3