دولت خود را از بازار برق بیرون می‌کشد
دولت خود را از بازار برق بیرون می‌کشد
هیئت وزیران رای خروج دولت از بازار برق را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس، مشترکان برق با مصرف بالای ۱۵۰ کیلووات شامل بخش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی از تاریخ ۲۲ تیر باید برق خود را به جای دولت از بورس انرژی خریداری کنند.

پیشتر برنامه هفتم توسعه دولت را مکلف به خروج از بازار برق کرده بود.از سال آینده دامنه خرید و فروش برق در بورس برای مشترکان بالای ۳۰ کیلووات نیز برقرار خواهد شد.

بازدیدها: 1