به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،به دنبال برگزاری نخستین مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق(مهتاب) در کشور که با هدف توزیع عادلانه انرژی و حفظ پایداری شبکه برق انجام شد مجری این طرح در برق پایتخت از شناسایی و قطع ۱۷۹ انشعاب برق غیرمجاز و جمع آوری ۱۶۱ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در شهر تهران همزمان با اجرای این مانور خبر داد.
“حسن کریمی” با اشاره به این که طی این مانور و با حضور گسترده بخش های مدیریتی، نظارتی و عملیاتی به صورت ضربتی اقدام به پایش و بررسی انشعابات و مصارف برق در مناطق ۲۲ گانه برق شهر تهران شده است؛جمع آوری مزارع غیرمجاز استخراج رمزارز، قطع انشعابات غیرمجاز، بازرسی انشعابات، نصب شمارشگر، تعویض تجهیزات معیوب و نصب کنتورهای هوشمند را از جمله اهداف محقق شده این مانور دانست.
بازدیدها: 1





