به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،حوالی ساعت ۱:۴۰ بامداد امروز چهارشنبه، شانزدهم اردیبهشت، یک فروند پهپاد دشمن توسط سامانه پدافند یکپارچه جمهوری اسلامی ایران ساقط شد.
سامانه پدافندی کشور این پهپاد را در منطقهای بین جزیره هرمز و بندرعباس و محدوده شمالی تنگه هرمز ساقط کرده است.عبدالرضا صدیق کارشناس مسائل نظامی گفت که این مشخصات ظاهری لاشه نشان میدهد این پهپاد احتمالا از نوع MQ-9A reaper است.
لاشه این پهپاد ظهر امروز در منطقه شمالی تنگه هرمز و در نزدیکی جزیره هرمز توسط گروههای مردمی مشاهده و سپس توسط نیروهای سپاه و بسیج جمعآوری و به ساحل منتقل شد.
بازدیدها: 1





