تعویض کنتورهای هوشمند و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز: طرحی برای مدیریت بهینه انرژی در ماهان
تعویض کنتورهای هوشمند و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز: طرحی برای مدیریت بهینه انرژی در ماهان
مانور جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و طرح تعویض کنتورهای هوشمند در رستوران‌ها و سوپرمارکت‌های بین‌راهی بخش ماهان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از توانیر،روح‌ا.. اشرفیان رئیس اداره برق بخش ماهان با اعلامن این خبر گفت که این اقدام با هدف بهبود خدمات برق‌رسانی و کاهش هدررفت انرژی انجام شده است.
وی افزود: اداره برق با هدف کاهش تلفات و بهبود کیفیت خدمات، در تلاش است تا مصرف انرژی را در نقاط پرجمعیت مدیریت کند. این طرح به کنترل بهتر مصرف انرژی و تأمین برق پایدار برای مشتریان کمک می‌کند.
وی همچنین به طرح تبدیل سیم به کابل خودنگهدار اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور افزایش ایمنی و کاهش هدررفت انرژی طراحی شده است. کابل‌های خودنگهدار به دلیل مقاوم‌تر بودن و کاهش نیاز به تعمیرات، به بهبود کیفیت خدمات برق‌رسانی کمک می‌کنند.
رییس اداره برق ماهان درباره ناترازی انرژی و پیک بار تابستان توضیح داد: گذر از پیک بار نیازمند همکاری و مسئولیت‌پذیری مشترکان است. با توجه به افزایش دما و مصارف برق در این فصل، توجه به مدیریت مصرف انرژی اجتناب‌ناپذیر است تا از اختلالات احتمالی جلوگیری شود.
گفتنی است در این مانور ۹ عدد تابلو بر روی تیر به صورت مجتمع و ساماندهی و هوشمندسازی ۲۹ اشتراک انجام شدکه در این زمینه ۳ انشعاب غیرمجاز نیز جمع آوری شد و این طرح در سایر مناطق ماهان نیز در دستورکار این اداره قرار دارد

بازدیدها: 46