امیرضا جدی /عکس+زندگینامه
امیرضا جدی /عکس+زندگینامه
امیر رضا جدی اهل استان آذربایجان شرقی است که به تازگی این فوتبالیست عضو باشگاه تراکتور تبریز شده است. امیرضا جدی امسال عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال کشور شد، که در اردویی که از دوم مرداد سال 1402 شروع شده است هم حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، امیر رضا جدی اهل استان آذربایجان شرقی است که به تازگی عضو باشگاه تراکتور تبریز شده است. امیرضا جدی امسال عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال کشور شد، که در اردویی که از دوم مرداد سال ۱۴۰۲ شروع شده است هم حضور دارد.

امیررضا جدی وینگر تیم ملی نوجوانان کشورمان با قراردادی رسمی به تیم فوتبال تراکتور تبریز پیوست.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، «امیر رضا جدی»، هافبک تبریزی فصل گذشته تیم جوانان پیکان که در تمرینات تیم بزرگسالان این باشگاه نیز حضور داشت، با عقد قرارداد رسمی به تیم زیر ۱۸ سال فوتبال تراکتور پیوست.جدی که در پست وینگر بازی می‌کند و عضو تیم ملی نوجوانان است؛ در صورت درخواست «پاکو خمز»، می‌تواند در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر به تیم بزرگسالان تراکتور نیز کمک کند.

این ۲۹ ستاره برای حضور در جام جهانی گرم می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، با اعلام فدراسیون فوتبال، دومین اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان از روز دوشنبه (دوم مرداد) در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. این اردو به منظور آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال زیر ۱۷سال ۲۰۲۳ که از ۱۹ آبان سال جاری در کشور اندونزی آغاز خواهد شد، برگزار می‌شود. برای این اردو از ٢٩ بازیکن به این شرح دعوت شده است: امیررضا جدی، کسری طاهری، اسماعیل فلامرزی، محمدفرزاد رحیمی، اسماعیل قلی زاده، ماهان بندانی، رضا میراحمدی، حسام نفری، آرشا شکوری، ابوالفضل ذلیخایی، محمدحسین شریفی، سمیر حبوباتی، علیرضا همائی فرد، ابوالفضل زمانی، علیرضا شریفی، نیما اندرز، امیرمحمد رزاقی‌نیا، عرفان درویش عالی، ابوالفضل موردی، ضرغام سعداوی، مهدی جنادله، محمد عسکری، علی حسنی، رئوف سلطانی، یعقوب براجعه، سید فرجاد فیاض، حمیدرضا شمسی، ماهان صادقی و امیرحسین یوسفی.

Views: 1215